Onze Visie
Binnen accountancy zuyd staan vijf kernwaarden centraal.
1. Klantgericht
Door een proactieve en flexibele houding streeft Accountancy Zuyd ernaar haar klanten altijd optimaal van dienst te zijn. Zo vinden diensten plaats waar de klant dit wenst en zijn onze medewerkers ook geregeld buiten de reguliere kantoortijden bereikbaar. Daarnaast fungeert Accountancy Zuyd graag als vaste sparringpartner voor haar klanten.
2. Kwaliteit
Bij Accountancy Zuyd staat kwaliteit voorop binnen haar dienstverlening. Steeds veranderende en strengere wet- en regelgeving maken financiën en fiscaliteit vaak ingewikkeld voor ondernemers. Accountancy Zuyd wil hierin van meerwaarde zijn voor haar klanten.
Onze accountants zijn opgenomen in het accountantsregister van het NBA en het kantoor maakt deel uit van de overkoepelende vakorganisatie SRA. Daarnaast hebben we een convenant gesloten met de Belastingdienst, waardoor onze klanten kunnen worden opgenomen voor Horizontaal Toezicht.
3. Transparantie
Accountancy Zuyd is transparant in haar prijzen en diensten. Naast vaste prijsafspraken bieden wij onze klanten namelijk ook de mogelijkheid abonnementen aan te gaan. Door vooraf alle wensen met de accountants duidelijk af te stemmen, zal er voor elke klant een op maat gemaakte offerte opgesteld worden. U als klant weet te allen tijde waar u aan toe bent.
4. In de cloud
Cloud-oplossingen zijn de basis van ons kantoor. Daarmee hebben we een toekomstgerichte infrastructuur en kunnen we dynamisch anticiperen op de laatste ontwikkelingen. Accountancy Zuyd is gecertificeerd partner van Exact Online en beschikt daarmee over alle kennis om administraties in Exact Online in te richten, te beheren en te monitoren. Ook zijn de medewerkers van Accountancy Zuyd kundig in het koppelen van diverse andere applicaties met de financiële administratie in Exact Online. Daarnaast beheersen zij ook de kennis van andere online boekhoudprogramma‘s, waaronder Twinfield, AFAS en Navision.
5. Continuous monitoring
Door de financiële administratie te digitaliseren en te automatiseren, is deze altijd up-to-date. Wij monitoren de administratie(s) van onze klanten en signaleren op basis van klant specifieke kengetallen zodoende tijdig trends en aandachtspunten. Op basis van deze data kunnen wij onze klanten optimaal adviseren.
Wordt terug gebeld
Als u enige vraag heeft omtrent onze dienstverlening, vul dan het formulier in en we nemen z.s.m. contact met u op.